Friday, August 30, 2019

Пастор Жон \номлолын хэсгээс ...\

00 -н цаас

Сатан намайг буруутгахаар ирэх үед би өөрийнхөө амьдралыг нягтлан харсан. БУРХАНд итгэсэн үеээсээ хойшхи бүх л гэм нүглээ эргэн санасан. Тэр үед би маш их буруутай юм байнаа гэсэн мэдрэмжийг хүлээн авсаар байсан. Би айсан. Гэхдээ би тэр үед Ром номын 8 -р бүлгийн 1 эшлэлийг санасан "Иймд эдүгээ Христ Есүс дор байгаа хүмүүст ямар ч ял үгүй....". Тэгээд энэ үгийг уншсаны дараа миний хийсэн зүйл гэвэл: Би ариун цэврийн хэрэглэлийн цаас аваад түүн дээр бичиж тэмдэглэж эхэлсэн. Өөрийнхөө санаж байгаа бүх гэм нүглээ бичсэн. Тэгээд тэр цаасаа аваад би 00 өрөө уруу очоод бүгдийг нь урж тастаад, 00 -н суултуур уруу хийгээд тэгээд дээрээс нь усыг нь татсан. Тэр үед БУРХАН надад юуг сануулсан гэхээр "Өрнөд дорноос хол байдаг шиг" миний гэм нүгэл надаас тийм хол гэдгийг дахин сануулсан. БУРХАН миний гэм нүглийг хамгийн хязгаарын гүн далай уруу шиджээ. Тэр миний гэм нүглийг тоолоод байдаггүй юм байнаа гэж.... Энэ үеэс л сатан надаас зугтан явж эхэлсэн гэдгийг би мэднэ.

No comments:

Post a Comment

       I.             Body ( Бие ) Бие нь гадаад ертөнц-тэй холбогддог. 1.       5 мэдрэхүй : харах, хүрэх, амтлах, үнэрлэх, сонсох ...